دعوت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 11:05 ق.ظ
دعوت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان دعوت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از آحاد مردم به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت فولاد جهت حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ بسم الله الرحمن الرحیم   ۲۸ خردادماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است. همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد […]
دعوت مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از آحاد مردم به ویژه کارکنان تلاشگر صنعت فولاد جهت حضور در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰
بسم الله الرحمن الرحیم
 
۲۸ خردادماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای دیگر است. همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.
 
ملت ایران همواره در بزنگاه تاریخ ثابت کرده است، با تبعیت از فرامین رهبری حماسه‌‌ آفرین بوده است.
 
۲۸ خردادماه جلوه‌ای از حاکمیت مردم بر مردم است. وظیفه‌‌‌مان انتخاب اصلح برای توسعه، آبادانی محرومیت‌زدایی و ساختن ایران قدرتمند در عرصه‌ی بین‌المللی است. دشمن بداند مردم ایران هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب و حرکت بر مدار ولایت دست بر نمی‌دارند.
 
روز ۲۸ خردادماه برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی رقم می‌خورد. انتخابات امسال صحنه‌ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس برای مشارکت در سرنوشت خود است. ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد‌هم می‌آیند تا ایرانی آباد را رقم بزنند و بار دیگر ولایت‌مداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان بکشند.
 
کارکنان تلاشگر مجموعه عظیم فولاد خوزستان در کنار دیگر اقشار جامعه و در لبیک به فتوای رهبر فرزانه‌ی انقلاب اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خردادماه به نیابت از شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و به نیابت از حاج‌ قاسم به همگان ثابت خواهند کرد، سرنوشت کشور آگاهانه و به دست خودمان تعیین می‌شود.
 
 
و من الله التوفیق
امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار