معاون بهداشت علوم پزشکی اهواز تاکید کرد

مراقبت شود رای‌دهندگان در تجمع قرار نگیرند

تاریخ انتشار: پنجشنبه 27 خرداد 1400 | 11:13 ق.ظ
مراقبت شود رای‌دهندگان در تجمع قرار نگیرند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرایط بهداشتی، شرط برگزاری انتخابات است که خوشبختانه تاکنون این شرایط مهیا شده است. دکتر سید محمد علوی با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات کاملا بهداشتی است، اظهار کرد: تمام افرادی که برای رای دادن در حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند و همچنین ناظران صندوق‌ها، اطمینان داشته […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شرایط بهداشتی، شرط برگزاری انتخابات است که خوشبختانه تاکنون این شرایط مهیا شده است.

دکتر سید محمد علوی با بیان اینکه شرایط برگزاری انتخابات کاملا بهداشتی است، اظهار کرد: تمام افرادی که برای رای دادن در حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند و همچنین ناظران صندوق‌ها، اطمینان داشته باشند که شرایط بهداشتی، شرط برگزاری انتخابات است که خوشبختانه تاکنون این شرایط مهیا شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در برنامه داریم تمام ناظران صندوق‌های رای، تحت پوشش واکسیناسیون قرار بگیرند. البته سهمیه این افراد محفوظ است و هر زمان مراجعه کنند واکسن برای آنها تزریق می‌شود اما باید بدانند اثربخشی واکسن دو هفته بعد از تزریق است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با توصیه به رای‌دهندگان، گفت: افرادی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، بدون ماسک وارد حوزه‌ها نشوند. همچنین مراقبت شود تا قبل از ورود به حوزه و پس از اتمام روند رای دادن، در تجمع قرار نگیرند.

علوی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: امسال ثبت اثر انگشت حذف شده است اما حتما باید رای‌دهندگان، خودکار شخصی همراه داشته باشند. در تمام شعب، ماسک در اختیار مردم قرار می‌گیرد و محلول ضدعفونی وجود خواهد داشت.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار