تاکید بر حضور پرشور کارکنان شرکت راصد صنعت توسعه در انتخابات

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 09:53 ق.ظ
تاکید بر حضور پرشور کارکنان شرکت راصد صنعت توسعه در انتخابات امام جماعت شرکت راصد صنعت توسعه در این نشست به اهمیت و جایگاه انتخابات اشاره و بر ضرورت حضور همگانی در انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرد. شرکت راصد صنعت توسعه از جمله شرکت های وابسته به توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در زمینه تولید و بازسازی انواع پمپ، الکتروموتور و الکتروپمپ در کشور […]

امام جماعت شرکت راصد صنعت توسعه در این نشست به اهمیت و جایگاه انتخابات اشاره و بر ضرورت حضور همگانی در انتخاب کاندیدای اصلح تاکید کرد.

شرکت راصد صنعت توسعه از جمله شرکت های وابسته به توسعه نیشکر و صنایع جانبی است که در زمینه تولید و بازسازی انواع پمپ، الکتروموتور و الکتروپمپ در کشور فعال بوده و علاوه بر صنعت نیشکر در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی نیز به تعمیر و بازسازی انواع الکتروموتورها و الکتروپمپ ها پرداخته است.

در آستانه برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه، نشست های مختلفی با موضوع اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار