تقدیر مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی از حماسه سازی جامعه کارگری همگام با سایر هم وطنان

تاریخ انتشار: شنبه 29 خرداد 1400 | 16:24 ب.ظ
تقدیر مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی از حماسه سازی جامعه کارگری همگام با سایر هم وطنان   مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی؛ در پیامی از حضور پرشور و حماسی جامعه کارگری این شرکت همگام با دیگر هم وطنان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها تشکر و قدردانی کرد. *متن کامل پیام به شرح ذیل است:* بنام خدا حضور باشکوه همکارانم در […]

 


مدیر عامل کشت و صنعت سلمان فارسی؛ در پیامی از حضور پرشور و حماسی جامعه کارگری این شرکت همگام با دیگر هم وطنان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستاها تشکر و قدردانی کرد.
*متن کامل پیام به شرح ذیل است:*
بنام خدا
حضور باشکوه همکارانم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای بندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
این حضور گسترده و باشکوه پرسنل کشت و صنعت سلمان فارسی باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدرشناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان را نیز به همراه داشته است.
با تشکر و سپاس خداوند متعال اینجانب از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی شما همکاران عزیز در این دوره از انتخابات، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند منان توفیق، سلامتی و رستگاری همه را مسئلت دارم و بهروزی و عاقبت به خیری برای همگان آرزومندم.
*امین نصیریان*
*مدیر عامل شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار