برخورد دستگاه قضایی خوزستان با دارندگان سلاح غیر مجاز

تاریخ انتشار: دوشنبه 31 خرداد 1400 | 10:09 ق.ظ
برخورد دستگاه قضایی خوزستان با دارندگان سلاح غیر مجاز رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی با دارندگان سلاح غیر مجاز قاطع و جدی برخورد می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی بدون هیچ گونه مماشات مجازات سنگینی را برای سارقان و دارندگان سلاح غیر مجاز در نظر گرفته است، چراکه امنیت مردم خط قرمز دادگستری است و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

او رفع اطاله دادرسی، تسریع در امور جاری محاکم، افزایش دقت، جلوگیری ازسردرگمی اشخاص در پیگیری پرونده ها، جلوگیری از طرح دعاوی تکراری، پیشگیری از وقوع جرم را از مزایای استفاده و بهره برداری از دادرسی الکترونیکی بر شمرد.

حجت الاسلام مرادی بیان داشت: کاهش هزینه‌های سیستم قضایی، افزایش سرعت انجام کارها، انسجام در مجموعه اطلاعات سیستم قضایی، افزایش امنیت قضایی و اداری از دیگر دستاورد‌های دادرسی الکترونیکی است.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: دادرسی الکترونیکی فرایندی نوین است که می‌تواند بسیاری از مشکلات روند دادرسی در شعب دادگاه‌ها را برطرف ساخته و کمک بزرگی در برقراری عدالت و پاسخ گویی قانونی در کوتاهترین زمان، باشد و اجرای صحیح سیاست‌ها قوه قضائیه و سند تحول قضایی مهم است و توجه و اهتمام ویژه‌ی باید نسبت به اجرای آن‌ها داشته باشیم.

رئیس دستگاه قضایی خوزستان تصریح کرد: با توجه به حجم عظیم خدمات دهی دستگاه قضایی در استان و به منظور تسریع و دقت در انجام امور ارباب رجوع در مراجعه به دادگاه‌ها و رفع دغدغه‌های همکاران قضایی و اداری بازدید و بازرسی‌ها صورت می‌پذیرد که امیدواریم مشکلات آنان مرتفع شود.

این مقام مسئول ادامه داد: پرونده‌های معوقه باید با دقت و سرعت رسیدگی و مختومه شوند و نباید اینگونه پرونده‌ها در رسیدگی آن‌ها بیشتر از این مدت طول بکشد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار