در شركت نفت و گاز آغاجاری محقق شد

صرفه‌جویی بیش از ۸۰ مگاوات در مصرف برق تأسیسات و اماکن اداری

تاریخ انتشار: سه شنبه 1 تیر 1400 | 22:42 ب.ظ
صرفه‌جویی بیش از ۸۰ مگاوات در مصرف برق تأسیسات و اماکن اداری با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری و انجام اقدامات اصلاحی در جهت کاهش برق مصرفی در ادارات، تأسیسات و منازل سازمانی بیش از ۸۰مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر بیان کرد: با هدف جلوگیری از خاموشی‌های مکرر مناطق […]

با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری و انجام اقدامات اصلاحی در جهت کاهش برق مصرفی در ادارات، تأسیسات و منازل سازمانی بیش از ۸۰مگاوات در مصرف برق صرفه‌جویی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر بیان کرد: با هدف جلوگیری از خاموشی‌های مکرر مناطق همجوار تأسیسات عملیاتی با توجه به گرمای شدید هوا و رشد مصرف برق در استان خوزستان، بیش از۸۰ مگاوات در مصرف برق تأسیسات عملیاتی، ادارات و منازل شرکتی صرفه جویی شد.

مهندس پژمان قضائی پور عنوان کرد: این شرکت همگام با سایر شرکت‌های تابعه مناطق نفتخیز جنوب، در جهت همکاری با مجموعه وزارت نیرو با انجام اقدامات اصلاحی نظیر به‌کارگیری توربین‌های گازی به‌جای الکتروموتور در تأسیسات عملیاتی، کاهش روشنایی در ادارات و ساختمان‌های صنعتی، افزایش درجه حرارت تنظیمی سیستم‌های خنک کننده، استفاده از بانک‌های خازنی موجود و انتقال بار به ساعات کم مصرف موفق به کاهش و مدیریت مصرف برق شد.

وی گفت: این اقدامات اصلاحی در تأسیسات کرنج، تلمبه‌خانه‌های نفت شماره ۱ و ۲، ایستگاه تزریق گاز آغاجاری، تأسیسات گاز و‌گاز مایع ۵۰۰و منازل شرکتی انجام شد که از مجموع مصرف ۱۲۵ مگاوات بیش از ۸۰ مگاوات در ساعات پیک مصرف صرفه جویی شد

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار