عناوین روزهای هفته مدیریت مصرف بهینه آب سال ۱۴۰۰ اعلام شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 2 تیر 1400 | 09:57 ق.ظ
عناوین روزهای هفته مدیریت مصرف بهینه آب سال ۱۴۰۰ اعلام شد از سوی دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، عناوین روزهای هفته مدیریت مصرف بهینه آب در سال جاری اعلام شد. مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که هفته اول تیرماه، هفته مدیریت مصرف بهینه آب و برق، نام گذاری شده است، […]

از سوی دفتر روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور، عناوین روزهای هفته مدیریت مصرف بهینه آب در سال جاری اعلام شد.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان این که هفته اول تیرماه، هفته مدیریت مصرف بهینه آب و برق، نام گذاری شده است، اعلام کرد: روز یکم تیرماه تحت عنوان مدیریت مصرف آب، برق و خانواده است که این عنوان با هدف فراهم کردن زمینه مشارکت خانواده‌ها در مدیریت مصرف و افزایش نقش زنان در اصلاح الگوی مصرف انتخاب شده است.
مهرداد خورسندی، روز دوم هفته صرفه جویی را مدیریت مصرف آب و برق ، افکار عمومی و رسانه خواند و بیان داشت: هدف از نام گذاری روز دوم تیرماه استفاده گسترده‌تر از ظرفیت وسایل ارتباط جمعی و شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش آگاهی عمومی و بالابردن سطح دانش مصرف‌کنندگان آب نسبت به محدودیت منابع است.
وی روز سوم هفته صرفه جویی را مدیریت مصرف آب و برق، صنعت، سازمان‌های عمومی و موسسات خصوصی اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: این روز با هدف تبیین نقش تولیدکنندگان تجهیزات کاهنده مصرف در توسعه فناوری‌های کاهنده مصارف آب و انرژی، تشریح ضرورت توسعه صنایع و بهره‌‌برداری از معادن متناسب با ظرفیت‌های منابع آبی و انرژی کشور و تبیین نقش سازمان‌ها و موسسات در اعمال رویه‌های صحیح مصرف آب و انرژی در تاسیسات و ساختمان و غیره نام گذاری شده است.
خورسندی عنوان روز چهارم هفته صرفه جویی را مدیریت مصرف آب و برق و آموزه‌های دینی اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: هدف از نام گذاری تبیین اهمیت صحیح مصرف کردن و پرهیز از اسراف از منظر تعالیم دینی و معرفی شیوه‌های صحیح مصرف با اتکا به تعالیم دینی است.
وی روز پنجم را مدیریت مصرف آب و برق ، خدمات شهری و روستایی و جلب مشارکت‌های مردمی و خیرین دانست و تصریح کرد: تشویق و ترغیب دستگاه‌های خدمات‌رسان شهری و روستایی به کاهش مصارف آب و انرژی، تشویق و ترغیب مردم و خیرین برای سرمایه‌گذاری به منظور توسعه و بهبود زیرساخت‌های تولید و انتقال و توزیع آب و انرژی و جلب مشارکت صنایع و صاحبان منابع مالی در انجام مسئولیت اجتماعی در حوزه آب و انرژی با اجرای برنامه های فرهنگ سازی از اهداف نام گذاری این روز بوده است.
خورسندی با اشاره به این که عنوان روز ششم هفته صرفه جویی مدیریت مصرف آب و برق غذا، منابع طبیعی و حفظ محیط زیست است، افزود: تشریح نقش آب و انرژی در امنیت غذایی، تشریح نقش منابع طبیعی در توسعه اقتصادی جوامع و ضرورت حفظ محیط زیست برای بقا و تداوم تمدن بشری و تشریح نقش اجرای طرح های جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و همچنین بازچرخانی آب در حفظ و ارتقای کیفیت منابع آبی از اهداف نام گذاری این روز است.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان، مدیریت مصرف آب و برق، اقتصاد و حقوق شهروندی را شعار روز هفتم در هفته صرفه جویی اعلام کرد و بیان داشت: این نام گذاری با هدف تشریح ارزش اقتصادی آب و برق، تشریح نقش و ارزش اقتصادی کاهش مصرف در حفظ منابع و جلوگیری از آلودگی محیط زیست و لزوم رعایت قانون از سوی همگان و اطلاع‌رسانی در خصوص انواع جرایم و تخلفات در بخش آب و برق انجام شده است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار