با دستگاه هایی که مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا نکنند، بر خورد می‌شود

تاریخ انتشار: پنجشنبه 3 تیر 1400 | 09:46 ق.ظ
با دستگاه هایی که مصوبات جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا نکنند، بر خورد می‌شود به گزارش کشاورزی پرس حجت الاسلام و المسلمین مرادی در نشست با صنعتگران وتولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی گفت: یکی از مواردی که باعث کندی در روند جذب سرمایه گذاری می‌شود، بروکراسی های اداری است. رییس کل دادگستری خوزستان، در ادامه گفت: با هر دستگاهی که مصوبات جلسه های ستاد تسهیل و رفع موانع […]

به گزارش کشاورزی پرس حجت الاسلام و المسلمین مرادی در نشست با صنعتگران وتولید کنندگان مستقر در شهرکهای صنعتی گفت: یکی از مواردی که باعث کندی در روند جذب سرمایه گذاری می‌شود، بروکراسی های اداری است.

رییس کل دادگستری خوزستان، در ادامه گفت: با هر دستگاهی که مصوبات جلسه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را اجرا نکند، برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از مسائل و مشکلات را باید از سر منشأ آن حل کرد تا واحدهای تولیدی با این موارد برخورد نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی اذعان داشت: مدیران و صاحبان  بخش خصوصی قبل از عقد هرگونه قراردادی، آن را به خوبی مطالعه و با مشاورین حقوقی و متخصص  مشورت های لازم را داشته باشند تا در مسیر خود دچار مشکل نشوند.

همچنین اخلاق محمدیان در این جلسه با تبریک هفته قوه قضاییه گفت: با تعامل بسیار خوبی که بین بخش صنعت و مجموعه قضایی  در استان وجود دارد، بسیاری از مسائل و مشکلات صنعتگران حل شده است و یا در دست بررسی  واقدام می‌باشد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در ادامه افزود: در سال‌های گذشته تقاضای زیادی جهت سرمایه گذاری در خوزستان بوده است که این نشان از ظرفیت بسیار خوب استان دارد.

وی افزود: با تلاش مجموعه شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری و فعالیت واحدهای تولیدی محیا است.

در این نشست که در محل سالن جلسات شرکت شهرکهای صنعتی. وبرای دومین سال متوالی در هفته قوه قضائیه  برگزار گردید با استقبال خوب صنعتگران مواجه وحاضرین در جلسه مشکلات  تولید خود را به نوبت بیان وخواستار رسیدگی به آن شده اند.

بازدید از واحد های صنعتی تولید ورق های ام دی اف شرکت نوین چوب و تولید ماسک در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز از دیگر برنامه ریاست کل دادگستری استان به اتفاق معاونین واعضاء شورای قضایی استان در هفته قوه قضائیه بوده.

منبع: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار