مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد

کمک کاهش ساعت اداری به جلوگیری از قطع برق خانگی اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 5 تیر 1400 | 10:59 ق.ظ
کمک کاهش ساعت اداری به جلوگیری از قطع برق خانگی اهواز مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اثرگذاری طرح کاهش ساعت اداری و به حداقل رساندن مصرف برق ادارات و سازمان‌ها در جلوگیری از قطع برق خانگی ناشی از کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی خبر داد. حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع دماهای بالای ۴۹ درجه در […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اثرگذاری طرح کاهش ساعت اداری و به حداقل رساندن مصرف برق ادارات و سازمان‌ها در جلوگیری از قطع برق خانگی ناشی از کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی خبر داد.

حسن کریمی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع دماهای بالای ۴۹ درجه در کلانشهر اهواز در روزهای آینده اظهار کرد: ضرورت دارد شهروندان اهوازی توصیه‌های کارشناسان برق در زمینه رعایت الگوی مصرف ویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف را جدی بگیرند و مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: شهروندان در راستای استمرار خدمات‌رسانی مطلوب و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از همزمانی گرمای شدید و افزایش مصرف، در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به افزایش میزان متوسط دمای هوا در روزهای آینده تصریح کرد: در این شرایط سخت و حساس، به منظور حفظ و پایداری شبکه برق، مردم نکات آموزشی که از سوی کارشناسان برق ارایه می‌شود، در دستور کار خود قرار دهند.

کریمی افزود: طرح کاهش ساعت اداری و پیگیری‌های مستمر در به حداقل رساندن مصرف برق ادارات و سازمان‌ها، کمک بسیار مهمی به شبکه برق اهواز کرده تا مردم دچار قطع برق ناشی از کاهش تولید نیروگاه‌های برق‌آبی در ساعت پیک نشوند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار