۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات به آسیب دیدگان سیل ۹۸ خوزستان پرداخت شد

تاریخ انتشار: شنبه 5 تیر 1400 | 12:20 ب.ظ
۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات به آسیب دیدگان سیل ۹۸ خوزستان پرداخت شد رضا عبداللهی اظهار داشت: دلیل عدم پرداخت تسهیلات بانکی به تعدادی از آسیب دیدگان مسائلی مانند عدم تکمیل پرونده و یا عدم مراجعه به بانک است. وی با اشاره به آبگرفتگی آذر سال ۱۳۹۹  اهوازتصریح کرد: مجموع واحدهای مسکونی آسیب دیده از این آبگرفتگی ۶ هزار و ۶۵۰ واحد است که از این تعداد سه […]

رضا عبداللهی اظهار داشت: دلیل عدم پرداخت تسهیلات بانکی به تعدادی از آسیب دیدگان مسائلی مانند عدم تکمیل پرونده و یا عدم مراجعه به بانک است.

وی با اشاره به آبگرفتگی آذر سال ۱۳۹۹  اهوازتصریح کرد: مجموع واحدهای مسکونی آسیب دیده از این آبگرفتگی ۶ هزار و ۶۵۰ واحد است که از این تعداد سه هزار و ۸۶۰ واحد احداثی (بازسازی کامل) و ۲ هزار و ۸۶۴ واحد دیگر تعمیری هستند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان ادامه داد: متقاضیان ۶ هزار و ۸۹۱ واحد مسکونی شامل واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی به بانک معرفی شده اند و  از این تعداد قرارداد یک هزار و ۵۵۴ متقاضی با بانک منعقد شد.

وی بیان کرد: تاکنون مبلغ یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای شهرهای اهواز، ماهشهر، کارون، هندیجان، بندرامام خمینی و چمران پرداخت شده است.

سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ سیل مناطق مختلفی از چند شهرستان خوزستان را درگیر کرد که باعث خسارت به واحدهای مسکونی، تولیدی و کشاورزی شد.

در آذر ماه سال ۱۳۹۹ نیز بر اثر بارش شدید باران، بالازدگی فاضلاب و عدم دفع آب های سطحی اغلب شهرستان های خوزستان از جمله اهواز، کارون، ماهشهر و شهر بندرامام خمینی دچار آبگرفتگی و خسارت شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار