عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی‎:‎

مشکلات کارکنان نفت با استفاده از منابع دولتی فوری برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 7 تیر 1400 | 09:34 ق.ظ
مشکلات کارکنان نفت با استفاده از منابع دولتی فوری برطرف می‌شود عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در همین هفته مشکلات کارکنان صنعت نفت با استفاده از منابع دولتی برطرف و نشست سران قوا نیز به‌زودی در این باره تشکیل می‌شود.  حسین حسین‌زاده با اشاره به نشست عصر (یکشنبه، ششم تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت […]

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در همین هفته مشکلات کارکنان صنعت نفت با استفاده از منابع دولتی برطرف و نشست سران قوا نیز به‌زودی در این باره تشکیل می‌شود.

 حسین حسین‌زاده با اشاره به نشست عصر (یکشنبه، ششم تیرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت با حضور وزیر نفت و دیگر مسئولان ذی‌ربط بررسی شد.

وی افزود: برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت چند طرح مطرح و درباره راهکارهایی همچون استفاده از یک طرح ۲ فوریتی یا اصلاح قانون پرداخت، حل مشکل از طریق سران سه قوه یا استفاده از منابع داخلی وزارت نفت در چارچوب قانون بحث و بررسی شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه همه اعضای حاضر در کمیسیون و مدعوین در این نشست، هم‌صدایی و هماهنگی خود را برای حل فوری و ضربتی مشکلات کارکنان صنعت نفت اعلام کردند، گفت: در همین هفته مشکلات کارکنان صنعت نفت با استفاده از منابع دولتی برطرف و نشست سران قوا به‌زودی نیز در این باره تشکیل می‌شود.

حسین‌زاده با تاکید بر اینکه کرامت انسانی کارکنان صنعت نفت باید حفظ شود، تصریح کرد: امروز نشست خوبی برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت برگزار شد که البته به نتایج این نشست نیز در آینده بسیار خوشبین هستیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار