پیروزی آتش نشانان در جدال با شعله های حریق

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 تیر 1400 | 09:12 ق.ظ
پیروزی آتش نشانان در جدال با شعله های حریق رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۲ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند. ابراهیم قنبری اظهارکرد: ششم تیر ماه سال جاری ساعت ۱۱ و ۵۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان ، حریق منزل مسکونی […]

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی ۱۲ عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در ۲۴ ساعت گذشته با جدیت انجام دادند.
ابراهیم قنبری اظهارکرد: ششم تیر ماه سال جاری ساعت ۱۱ و ۵۳ دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان ، حریق منزل مسکونی در منطقه بهارستان منازل مخابرات خیابان هشت اطلاع رسانی شد.
وی علت را اتصال فیوز مینیاتوری عنوان کرد و افزود: آتش نشانان به سرعت با ایمن سازی و تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را در کانون حریق مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی خودرو پژو ساعت ۱۴ و ۴۳ دقیقه در مسیر چهار راه زند توسط آتش نشانان تصریح کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال سیم کشی برق از قسمت موتور خودرو گزارش شده است.
وی اطفای حریق فضای سبز ساعت ۱۶ و هشت دقیقه در جاده ساحلی غربی زیر پل سوم، منزل مسکونی ساعت ۱۸ و ۱۲ دقیقه در کوی ملت فاز ۲ خیابان ۶ توانیر به علت نشت گاز از اجاق گاز منزل مسکونی ، ساختمان متروکه ساعت ۲۰ و ۱۲ دقیقه در منطقه بهارستان خیابان سعادت ۱۰ ، منزل مسکونی ساعت ۲۱و ۵۶ دقیقه درمنطقه فرهنگ شهر به علت بی احتیاطی دختر بچه در حین آشپزی ، حریق کنتور برق منزل مسکونی در کوی علوی و ترانس برق در خیابان عظیم بین سی متری و مسلم را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان در مدت مذکور عنوان کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهارکرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی در منطقه سپیدار و محبوسین در دفتر هواپیمایی در منطقه امانیه خیابان بوعلی به علت خرابی قفل درب و عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه نادری خیابان خسروی چهار شهروند را نجات دادند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار