افتخاری دیگر برای شرکت توسعه نیشکر وصنایع جانبی

تقدیر از کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی (ره) در سی و دومین جشنواره امتنان

تاریخ انتشار: سه شنبه 8 تیر 1400 | 22:42 ب.ظ
تقدیر از کشت و صنعت نیشکر دهخدا و امام خمینی (ره) در سی و دومین جشنواره امتنان در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه ملی و استانی، از برگزیدگان این جشنواره در استان خوزستان تقدیر شد.  در این مراسم که هشتم تیرماه برگزار شد، از رحمن پارسایی کارگر نمونه کشت و صنعت امام خمینی (ره) به عنوان کارگر نمونه ملی و از کشت و صنعت نیشکر […]

در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد نمونه ملی و استانی، از برگزیدگان این جشنواره در استان خوزستان تقدیر شد.

 در این مراسم که هشتم تیرماه برگزار شد، از رحمن پارسایی کارگر نمونه کشت و صنعت امام خمینی (ره) به عنوان کارگر نمونه ملی و از کشت و صنعت نیشکر دهخدا به عنوان واحد نمونه ملی تقدیر به‌عمل آمد. 

در بخش گروه‌ کار نمونه نیز شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) در بخش کشاورزی به عنوان گروه کار نمونه استانی معرفی و از سوی مسئولین تجلیل شد. 

این جشنواره همه ساله از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدافی از جمله  ارتقای شغلی کارگران، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار ، افزایش انگیزه با  تکیه بر دانش بومی، نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه برگزار می شود.

در مراسم پایانی سی و دومین جشنواره امتنان از ۱۴ برگزیده‌ی کارگری، و واحد‌های تولید استان در سه بخش صنعت ، کشاورزی و خدمات  تجلیل شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار