برگزاری جلسه انجمن همگن صنایع فلزی و انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی در استان خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 9 تیر 1400 | 10:49 ق.ظ
برگزاری جلسه انجمن همگن صنایع فلزی و انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی در استان خوزستان اولین جلسه انجمن همگن صنایع فلزی و انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی استان خوزستان در دفتر معاونت امور صنایع برگزار شد. این جلسه که با حضور علی دادخواه معاون امور صنایع سازمان صمت استان خوزستان و همچنین نمایندگان انجمن کرانی و چنگیزی برگزار شد. مهندس دادخواه طی این جلسه بیان کرد:مشکلات و چالش […]

اولین جلسه انجمن همگن صنایع فلزی و انجمن سازندگان تجهیزات نفت و گاز پتروشیمی استان خوزستان در دفتر معاونت امور صنایع برگزار شد.

این جلسه که با حضور علی دادخواه معاون امور صنایع سازمان صمت استان خوزستان و همچنین نمایندگان انجمن کرانی و چنگیزی برگزار شد.

مهندس دادخواه طی این جلسه بیان کرد:مشکلات و چالش های
پیش روی صنایع فلزی بررسی شده و همچنین پیشنهاداتی جهت رفع موانع و فعال نمودن انجمن ها به منظور کمک و ارتقا واحدهای صنعتی استان و ایجاد تعامل بیشتر فی ما بین واحدهای صنعتی مطرح گردید.
همچنین در این جلسه در خصوص راهکارهای اجرایی جهت تقویت انجمن های استان و مزایای عضویت در انجمن ها صحبت شد که در صورت اجرایی شدن موضوعات تعامل بیشتری فی مابین کارفرمایان خصوصی و دولتی با صنایع کوچک ایجاد خواهد گردید.

منبع: روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار