۲۵۵ واحد مسکونی آماده تحویل به زلزله‌زدگان مسجد سلیمان است

تاریخ انتشار: پنجشنبه 10 تیر 1400 | 11:20 ق.ظ
۲۵۵ واحد مسکونی آماده تحویل به زلزله‌زدگان مسجد سلیمان است  شهاب صدیقی  در حاشیه نشست قرارگاه مسکن استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه قرارگاه مسکن امروز با هدف بررسی و تصمیم گیری در مورد آخرین وضعیت مسکن شهروندان مسجدسلیمانی آسیب دیده از زلزله سال گذشته و همچنین آسیب دیده از آبگرفتگی بندر امام در دستور کار بود. وی افزود: جابه‌جایی شهروندان مسجدسلیمانی که […]

 شهاب صدیقی  در حاشیه نشست قرارگاه مسکن استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه قرارگاه مسکن امروز با هدف بررسی و تصمیم گیری در مورد آخرین وضعیت مسکن شهروندان مسجدسلیمانی آسیب دیده از زلزله سال گذشته و همچنین آسیب دیده از آبگرفتگی بندر امام در دستور کار بود.

وی افزود: جابه‌جایی شهروندان مسجدسلیمانی که در منطقه آلوده نفتی بودند در اولویت قرارگاه مسکن استان در این شهرستان است که تاکنون پروژه تحویل ۲۵۵ واحد مسکونی به خانواده‌های آسیب دیده مراحل پایانی خود را در حال سپری کردن است که برنامه ما این است که تا پایان مرداد آماده تحویل به مردم باشند.

سرپرست اداره مدیریت بحران استان خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر تنها کمبود این واحدهای مسکونی برای تحویل به مردم، بحث اختصاص انشعاب آب و گاز است که براساس برنامه اعلام شده ظرف ۲۴ روز آینده این موضوع برطرف خواهد شد و اشتراک این واحدها اعطا خواهد شد.

صدیقی همچنین در مورد آخرین وضعیت مسکن آسیب دیدگان آبگرفتگی بندر امام بیان داشت: پرداخت تسهیلات جهت ساخت منازل مسکونی در شهر بندر امام امروز نیز مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه یکی از بانک‌ها با مشکلاتی همراه بود که مقرر شد مکاتباتی با رئیس کل این بانک صورت پذیرد تا ضمن ابلاغ اعتبارات لازم در فرآیند کار تسریع صورت گیرد.

وی در پایان گفت: از دیگر مباحث بررسی شده در نشست امروز قرارگاه مسکن استان خوزستان، بحث پروژه شهرک ۱۷۶ واحد مسکونی کمیته امداد بندر امام است که مقرر شد با ورود قرارگاه امام علی (ع) بازسازی آن‌ها به پایان رسیده است و فقط بحث احداث پروژه ایستگاه جمع آوری و انتقال فاضلاب این شهرک است که ظرف ۱۰ روز آینده با معرفی پیمانکار به عنوان یک پروژه اصلی روند کار آغاز شود و تا بهره برداری از این ایستگاه، یک ایستگاه منهول پمپ در این منطقه به صورت موقت وظیفه انتقال فاضلاب را برعهده بگیرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار