مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان: امسال قیمت نهاده دامی تغییر نکرد

تاریخ انتشار: شنبه 12 تیر 1400 | 11:27 ق.ظ
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان: امسال قیمت نهاده دامی تغییر نکرد حمید بدوی مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت توزیع نهاده‌های دامی در استان گفت: سهمیه نهاده‌های دامی هر استان مشخص است و در انبار‌ها ذخیره و توزیع خواهد شد. او افزود: اگر در یک مقطع زمانی، میزان نهاده دامی تخلیه‌ شده در انبار‌ها زیاد باشد، نهاده مازاد به استان‌هایی که با کمبود […]

حمید بدوی مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان، در خصوص آخرین وضعیت توزیع نهاده‌های دامی در استان گفت: سهمیه نهاده‌های دامی هر استان مشخص است و در انبار‌ها ذخیره و توزیع خواهد شد.

او افزود: اگر در یک مقطع زمانی، میزان نهاده دامی تخلیه‌ شده در انبار‌ها زیاد باشد، نهاده مازاد به استان‌هایی که با کمبود مواجه اند، ارسال می‌شود، همچنین پارسال به غیر از یک کشتی که نهاده جو را در خوزستان تخلیه کرد، بقیه این محصول را می توان از استان‌های شمالی تهیه کرد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان تصریح کرد: قیمت نهاده‌های دامی، امسال تغییری نداشته و همان قیمت مصوب کل کشور است که تنها هزینه کرایه‌های حمل و نقل با توجه به مسافت تاثیر خواهد گذاشت و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن نهاده دامی در بندر امام (ره) موجود است و در حال حاضر موجودی نهاده‌های دامی در خوزستان خوب بوده و از این نظر کمبودی وجود ندارد، اما برای حمل و نقل این میزان نهاده به انبار‌ها مشکل وجود دارد.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل برداشت صیفی‌جات و غلات در استان‌های دیگر قرار داریم، فعلا به صورت مقطعی با کمبود کامیون برای حمل و نقل نهاده‌های دامی مواجه هستیم، اما پس از پایان فصل برداشت این محصولات، مشکل کمبود کامیون و حمل نهاده‌ها نیز برطرف خواهد شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار