بهره مندی ۱۰ روستای حمیدیه از آب شرب پایدار

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 تیر 1400 | 11:55 ق.ظ
بهره مندی ۱۰ روستای حمیدیه از آب شرب پایدار شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  با بهره برداری از خط انتقال  آب طرح غدیر در مسیر سوسنگرد به حمیدیه و پمپاژ آب از آبفای سوسنگرد ۱۰ روستای این شهرستان از آب شرب‌پایدار و افزایش ساعات پمپاژ بهره مند شده اند. وی گفت: با اجرای این طرح روستاهای شبیشه ، […]

شاهین هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:  با بهره برداری از خط انتقال  آب طرح غدیر در مسیر سوسنگرد به حمیدیه و پمپاژ آب از آبفای سوسنگرد ۱۰ روستای این شهرستان از آب شرب‌پایدار و افزایش ساعات پمپاژ بهره مند شده اند.

وی گفت: با اجرای این طرح روستاهای شبیشه ، سیدیابر ، سید مجید ، شهرک ولایت ، شهرک امام حسین ،طراح ،طراح ۲، رامسه ۲، عباس یالس یک و۲  و فرسیه از شبکه آب پایدار بهره مند شدند .

فرماندار حمیدیه ادامه داد: همچنین با اتصال خط ۲ آبرسانی شهری به تاسیسات علی هاشمی پایداری در آب شهری  این شهرستان حاصل خواهد شد.

 وی گفت: پنج تانکر آبرسانی نیز  برای روستاهایی که آب شرب مناسب ندارند تهیه شده است و نیاز به نصب یک کیلومتر لوله جهت تقویت خط آب شرب روستای گبیر هیر است که  از آبفای اهواز در این مورد تقاضا شده است.

هاشمی افزود: مشکل آب شرب فرسیه با تکمیل خط آب غدیر برطرف می گردد.‌

وی اظهار داشت: رهاسازی آب در رودخانه کرخه نور در حال انجام است تا شرایط برای تامین آب مورد نیاز احشام در این منطقه بهبود یابد.

شهرستان حمیدیه در غرب خوزستان و ۲۵ کیلومتری اهواز قرار دارد و طبق سرشماری سال ۹۵ جمعیت این شهرستان ۵۳ هزار و ۷۶۲ نفر است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار