تعیین تکلیف کشت‌های پائیزه در شمال خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 13 تیر 1400 | 12:27 ب.ظ
تعیین تکلیف کشت‌های پائیزه در شمال خوزستان تخصیص آب به شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان جهت کشت پائیزه امسال مجدد بررسی می شود.

  مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان گفت: بر اساس مصوبه اخیر نشست مسئولان و نمایندگان کشاورزان، مقرر شد نوع و میزان کشت و آب مورد نیاز محصولات پائیزه با هماهنگی ادارات جهاد کشاورزی شهرستان‌های دزفول، شوش و اندیمشک و نیز انجمن صنفی کشاورزان مشخص شده و به شرکت بهره برداری شمال خوزستان ارسال شود.

بگفته محسن سعادت فر، این اطلاعات پس از جمع بندی به سازمان آب و برق خوزستان ارسال می‌شود تا از سوی مسئولان استانی، امکان تخصیص آب با توجه به شرایط ذخائر آبی بررسی شود.

وی به برخی تنش‌های آبی وارد شده به مزارع ذرت بهاره اشاره کرد و افزود: مصوبه دیگر این نشست، امکان بازبینی آب بهای محصول ذرت بهاره بود که مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، میزان عملکرد این محصول را بصورت رسمی به سازمان آب و برق خوزستان اعلام کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری شمال خوزستان اظهار داشت: به محض نهائی شدن مصوبات نشست مذکوردر استان، اطلاع رسانی لازم به کشاورزان منطقه از طریق رسانه‌های رسمی انجام خواهد شد.
گزارش کشاورزی پرس
مرجع / صداوسیما


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار