رییس پلیس راهور خوزستان: محدودیت های ترافیکی تردد مجددا در خوزستان اعمال می شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 10:25 ق.ظ
رییس پلیس راهور خوزستان: محدودیت های ترافیکی تردد مجددا در خوزستان اعمال می شود سرهنگ فرید کریمی‌ زاده  یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد کرونا، در حال حاضر شهرستان های اندیمشک و امیدیه در وضعیت قرمز و ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این موضوع هشدار دهنده است. وی افزود: محدودیت‌هایی که پیش از این […]

سرهنگ فرید کریمی‌ زاده  یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: طبق آخرین رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد کرونا، در حال حاضر شهرستان های اندیمشک و امیدیه در وضعیت قرمز و ۱۲ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی قرار دارند که این موضوع هشدار دهنده است.

وی افزود: محدودیت‌هایی که پیش از این برای شهرهای قرمز و نارنجی  تعیین شده بود بنا بر مصوبه ستاد کرونا مجددا در استان اجرا می‌ شوند.

رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به اجرای طرح برخورد با تردد خودروها گفت: انتظار داریم که شهروندان از تردد غیرضرور اجتناب کنند تا علاوه بر قطع زنجیره بیماری، وارد موج جدیدی نشویم.

پیش از این پلاک‌های خودروهای بومی حق خروج و پلاک‌های غیربومی حق ورود ‌به شهرهای قرمز و نارنجی را نداشتند.

در حال حاض بیش از ۵۰ درصد از موارد ابتلا به بیماری ناشی از نشست های خانوادگی و ترددهای درون و برون شهری است. همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی در خوزستان به ۶۵ درصد رسیده  است که نگران کننده است.

تاکنون ۳۰۱ هزار خوزستانی در مقابل کرونا واکسینه شده اند و روند واکسیناسیون همچنان ادامه دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار