رییس مرکز بهداشت خوزستان: تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 10:28 ق.ظ
رییس مرکز بهداشت خوزستان: تزریق ۳۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در خوزستان  دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ۳۰۱ هزار دوز واکسن تزریق شده در استان، ۲۱۸ هزار خوزستانی که اکثرا در معرض خطر بیشتر بودند دوز اول و ۸۳ هزار نفر دوز دوم واکسن را دریافت کردند. وی بیان کرد: تاکنون ۹۷ درصد کادر بهداشت و درمان و ۱۰۰ درصد سرای […]

 دکتر سیدمحمد علوی یکشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: از ۳۰۱ هزار دوز واکسن تزریق شده در استان، ۲۱۸ هزار خوزستانی که اکثرا در معرض خطر بیشتر بودند دوز اول و ۸۳ هزار نفر دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی بیان کرد: تاکنون ۹۷ درصد کادر بهداشت و درمان و ۱۰۰ درصد سرای سالمندان و جانبازان بالای ۵۰ درصد خوزستان واکسینه شدند.

رییس مرکز بهداشت خوزستان ادامه داد: همچنین ۷۱ درصد افراد بالای ۸۰ سال، ۷۸ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال، ۷۱ درصد افراد ۷۰ تا ۷۵ سال و ۴۵ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال استان تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه میزان جمعیت واکسینه شده استان خوزستان تقریبا معادل متوسط کشوری است افزود: قطعا اگر در روزهای آینده تعداد واکسن بیشتری در اختیارمان قرار گیرد واکسیناسیون دیگر گروه های هدف را آغاز می کنیم.

علوی در پایان گفت: از مردم استان تقاضا داریم که در شرایط موجود رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و عادی انگاری را در جامعه رواج ندهند.

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۲ شهرستان نارنجی و ۱۳ شهرستان زرد کرونایی هستند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار