سند شناسایی خطرات در خوزستان در دست تدوین است

تاریخ انتشار: دوشنبه 14 تیر 1400 | 10:30 ق.ظ
سند شناسایی خطرات در خوزستان در دست تدوین است  شهاب صدیقی یکشنبه در نشست بررسی تدوین سند برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: در سال ۹۸ قانون جدیدی در مدیریت بحران به تصویب رسید  که بر اساس این قانون تمامی دستگاه ها ماموریت هایی را باید انجام دهند. وی افزود: بر همین اساس هر استان مکلف به […]

 شهاب صدیقی یکشنبه در نشست بررسی تدوین سند برنامه استانی کاهش خطر حوادث و سوانح در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: در سال ۹۸ قانون جدیدی در مدیریت بحران به تصویب رسید  که بر اساس این قانون تمامی دستگاه ها ماموریت هایی را باید انجام دهند.

وی افزود: بر همین اساس هر استان مکلف به تدوین سند شناسایی خطر و پاسخ به آن شده است و این موضوع یک امر الزامی در سطح ملی است.

صدیقی اظهار داشت: استان خوزستان نیز از سال ۹۹ برای ایجاد این سند ورود کرده است ورود کرده است و با انتخاب مشاور و صدور احکام از سوی استاندار و جلسات متعددی که برگزار شد تا خطراتی که در استان وجود دارند و یا ممکن است در آینده رخ دهند، شناسایی شود.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان بیان کرد: نظرات کارشناسی همه کارگروه ها انجام گرفته و باید در جلسه ستاد هماهنگی پیشگیری از حوادث استان با ریاست استاندار خوزستان مطرح و بعد از تصویب به ستاد ملی در تهران ارسال شوند.

از ۳۱ نوع مخاطره طبیعی در کشور ۲۱ نوع مخاطره در خوزستان وجود دارد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار