تصویب تخصیص سهمیه آب به شرکت نیشکر هفت‌تپه

تاریخ انتشار: سه شنبه 15 تیر 1400 | 10:26 ق.ظ
تصویب تخصیص سهمیه آب به شرکت نیشکر هفت‌تپه سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان از تصویب تخصیص ۱۰ مترمکعب در ثانیه سهمیه آب به شرکت نیشکر هفت تپه برای حل مشکلات این شرکت از سوی ستاد تسهیل کشور خبر داد. شهاب صدیقی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی شرایط خشکسالی و توزیع آب در بخش‌های مختلف در حوضه رودخانه دز […]

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان از تصویب تخصیص ۱۰ مترمکعب در ثانیه سهمیه آب به شرکت نیشکر هفت تپه برای حل مشکلات این شرکت از سوی ستاد تسهیل کشور خبر داد.

شهاب صدیقی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با موضوع بررسی شرایط خشکسالی و توزیع آب در بخش‌های مختلف در حوضه رودخانه دز که امروز (۱۴ تیرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان، اولویت تنظیم برنامه تامین آب شرکت نیشکر دهخدا که در پایین دست استان خوزستان قرار دارد و با مشکلاتی در بحث تامین آب مواجه است، پیگیری می‌شود.

 وی افزود: مصارفی در بالادست این شرکت‌های نیشکری در خوزستان اتفاق می‌افتد که باید برای اینکه آب به شرکت‌های مورد نظر برسد، موضوعات رصد و پیگیری شوند.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، اختصاص سهمیه آب ۱۰ مترمکعب در ثانیه به شرکت نیشکر هفت تپه به تصویب رسیده است که برای تولید این شرکت می‌تواند موثر باشد.

صدیقی افزود: ستاد مدیریت بحران و سازمان آب و برق خوزستان باید پاسخ خود را در خصوص این مصوبه به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور ارائه کنند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار