سارق حرفه‌ای خودرو در اهواز دستگیر شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 09:47 ق.ظ
سارق حرفه‌ای خودرو در اهواز دستگیر شد سرهنگ کیومرث گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق خودرو را به هنگام اوراق کردن یک دستگاه سواری پراید سفیدرنگ شناسایی و با هماهنگی مرجع […]

سرهنگ کیومرث گفت : به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان اهواز بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۱ اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق خودرو را به هنگام اوراق کردن یک دستگاه سواری پراید سفیدرنگ شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز تصریح کرد: پس از استعلام به عمل آمده از خودرو مشخص شده که سارق دارای سابقه در شهر اهواز است؛ بنابراین متهم به همراه خودرو به مقر انتظامی دلالت شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده تاکنون هشت مالباخته مرتبط با این پرونده شناسایی شدند، اظهار کرد: سارق مذکور در تحقیقات به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی اهواز بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار