قتل عام خانوادگی در گتوند/ قاتل فراری دستگیر شد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 09:49 ق.ظ
قتل عام خانوادگی در گتوند/ قاتل فراری دستگیر شد سرهنگ حکیم عبداللهی پیش از ظهر  سه‌شنبه در این خصوص گفت: در شهرستان گتوند، داماد یک خانواده چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود را اعم از پدر زن (که دایی وی بوده)، مادر زن، برادر زن و همسر به قتل رساند و یکی از همسایگان را نیز زخمی کرد. وی افزود: پس از اعلام […]

سرهنگ حکیم عبداللهی پیش از ظهر  سه‌شنبه در این خصوص گفت: در شهرستان گتوند، داماد یک خانواده چهار نفر از اعضای خانواده همسر خود را اعم از پدر زن (که دایی وی بوده)، مادر زن، برادر زن و همسر به قتل رساند و یکی از همسایگان را نیز زخمی کرد.

وی افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان گتوند با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی، قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون به‌کارگیری سلاح و آتش متقابل پای وی را هدف قرار داده و آن را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ عدد فشنگ مربوطه کشف شد، بیان کرد: پرونده همچنان در دست بررسی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار