فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستائیان است، گفت: برای مدیریت مخازن سد و تامین آب شرب، کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی باید برنامه‌ریزی صحیحی شود‌.

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 09:53 ق.ظ
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان با بیان اینکه سپاه آماده همکاری در تأمین آب روستائیان است، گفت: برای مدیریت مخازن سد و تامین آب شرب، کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی باید برنامه‌ریزی صحیحی شود‌. سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان دیروز در جمع مسئولین دشت آزادگان و شرکت آبفا خوزستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیاز به آموزش و تامین منابع داریم و نیاز است  متولیان امر در این زمینه مساعدت کنند .   وی با بیان اینکه برای مقابله با خشکسالی […]

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان دیروز در جمع مسئولین دشت آزادگان و شرکت آبفا خوزستان، اظهار کرد: در حوزه کشاورزی نیاز به آموزش و تامین منابع داریم و نیاز است  متولیان امر در این زمینه مساعدت کنند .

 

وی با بیان اینکه برای مقابله با خشکسالی باید برنامه داشته باشیم، افزود: بخش عمده این کار به متولیان آب در استان برمی گردد که مدیریت سدها و رودخانه ها را بر عهده دارند.

 

فرمانده سپاه  استان خوزستان با بیان اینکه دشمنان تلاش می کنند این مشکلات را موجب ناامیدی مردم از نظام کنند، عنوان کرد: مردم دشت آزادگان مستحق خدمت هستند و همیشه وفادار انقلاب اسلامی بوده اند چنانکه مشارکت بسیار خوب مردم این منطقه در انتخابات موید این مساله است.

 

وی عنوان کرد: دو ماه کار مداوم برای مقابله با تنش آبی با ۳ اولویت تامین آب شرب ، آب کشاورزی و حق‌آبه زیست محیطی نیاز است؛ آب اگر کم است باید مدیریت کنید تا به هر ۳ موضوع رسیدگی شود.

 

سردار شاهوارپور بیان کرد: روستاها فقط مشکل آب شرب ندارند باید برای آب احشام هم برنامه ریزی کرد اصلا بهانه حضور مردم در روستاها همین پرورش دام و کشاورزی است؛ اگر آب نباشد که زندگی آن ها نابود می شود.

 

وی با اعلام آمادگی سپاه برای همکاری در تامین نیروی انسانی،  تانکر و سایر موارد، گفت: نقاطی که نیاز به کمک هست مسئولین امر به ما اعلام کنند تا برای رفع مشکلات کمک کنیم.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار