ارتقاء شاخص های حمل و نقل هوایی برای توسعه خوزستان

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:23 ق.ظ
ارتقاء شاخص های حمل و نقل هوایی برای توسعه خوزستان  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ادامه داد: امروزه حمل و نقل هوایی می‌تواند بیش از بخش دریایی و جاده‌ای در توسعه اقتصاد و اشتغازایی نقش بسزایی ایفا کند. وی افزود: با تدبیر و راهکار‌های مناسب می‌توان کیفیت و کمیت پرواز‌ها در فرودگاه‌های خوزستان متناسب با شاخص‌های بین المللی ارتقا داد و در این زمینه […]

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی ادامه داد: امروزه حمل و نقل هوایی می‌تواند بیش از بخش دریایی و جاده‌ای در توسعه اقتصاد و اشتغازایی نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: با تدبیر و راهکار‌های مناسب می‌توان کیفیت و کمیت پرواز‌ها در فرودگاه‌های خوزستان متناسب با شاخص‌های بین المللی ارتقا داد و در این زمینه از ظرفیت‌ها موجود می‌شود به خوبی استفاده کرد.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، زیرساخت‌های صنعت هوایی کشورمان باید با تکیه بر توان داخلی، بیش از پیش توسعه یابد.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به اینکه باید ظرفیت حمل و نقل فرودگاه‌های استان توسعه پیدا کند گفت: همچنین توسعه زیر ساخت‌های لازم برای رفع مشکلات و رفاه مردم در جابجایی هوایی ضروری است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی تامین امنیت خوب صنعت هوانوردی کشور است که به فرمان امام خمینی (ره) سپاه حفاظت هواپیمایی تاسیس و مسئولیت حفظ جان و مال مردم در صنعت هوانوردی کشور را پذیرفت و نقش این نیروی ارزشمند در فرودگاه‌ها در ایجاد نظم، امنیت و هدایت ایمن پرواز‌ها در طول این سال‌ها ستودنی است.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار