اعلام آمادگی دادگستری خوزستان برای گره گشایی اقتصادی

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:34 ق.ظ
اعلام آمادگی دادگستری خوزستان برای گره گشایی اقتصادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: از مهمترین و اصلی ترین راهبردهای دستگاه قضایی مبارزه با فساد و مردمی بودن است که این راستا دادگستری خوزستان آمادگی دارد در جهت گره گشایی اقتصادی و معیشتی از زندگی مردم گام های اثر بخشی را بردارد.  حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با فرمانده تیپ […]

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: از مهمترین و اصلی ترین راهبردهای دستگاه قضایی مبارزه با فساد و مردمی بودن است که این راستا دادگستری خوزستان آمادگی دارد در جهت گره گشایی اقتصادی و معیشتی از زندگی مردم گام های اثر بخشی را بردارد.
 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در دیدار با فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت، فرمانده توپخانه موشکی ۶۴ الحدید و مسئولان مرکز معراج استان که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد، در دیداری که با رهبرمعظم انقلاب داشتیم ایشان بر استمرار اقدامات تحولی قوه قضائیه، حضور بین مردم، رفع موانع تولید و اشتغال تاکید فراوانی داشتند.
وی افزود: عدالت محوری و فساد ستیزی از جمله دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری بود که مجموعه دستگاه قضایی باید برای بسط و گسترش این منویات تلاش جهادی و شبانه روزی کند.
همچنین فرماندهان حاضر در این نشست از تلاش‌ها و زحمات مجموعه دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد ، کمک به رفع مشکلات مردم، احقاق حقوق عامه قدردانی کردند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار