نگاه وزرای آینده نیرو و نفت باید تماما ملی باشد

تاریخ انتشار: چهارشنبه 16 تیر 1400 | 10:48 ق.ظ
نگاه وزرای آینده نیرو و نفت باید تماما ملی باشد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی باید سکان دو وزارت‌خانه مهم نیرو و نفت را در دست بگیرند که نگاه بخشی نداشته باشند و نگاه‌شان، تماما ملی باشد. علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اهمیت انتخاب وزرای نیرو و نفت در دولت آینده و نقش کلیدی این دو وزیر در استان […]

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی باید سکان دو وزارت‌خانه مهم نیرو و نفت را در دست بگیرند که نگاه بخشی نداشته باشند و نگاه‌شان، تماما ملی باشد.

علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اهمیت انتخاب وزرای نیرو و نفت در دولت آینده و نقش کلیدی این دو وزیر در استان خوزستان اظهار کرد: افرادی باید سکان دو وزارت‌خانه مهم نیرو و نفت را در دست بگیرند که نگاه بخشی نداشته باشند و نگاه‌شان، تماما ملی باشد.

وی افزود: نگاه و نگرش افرادی که در دولت آینده قرار است وزارت‌خانه‌های نفت و نیرو را در اختیار بگیرند باید به شکلی باشد که در عین حال توجه به استان‌ها، در پیشبرد اهداف و برنامه نگاه ملی مد نظرشان باشد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نگاه‌ها، بخشی باشد و سیاست‌های غلط در دستور کار قرار بگیرد، استان‌هایی مثل خوزستان که وزارت نفت و نیرو در آن‌ها نقش کلیدی خواهند داشت، با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

ورناصری افزود: منافع و سرنوشت استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری با وزارتخانه‌های نفت و نیرو گره خورده است و در این زمینه تشریک مساعی خواهیم کرد. رایزنی‌هایی میان نمایندگان مجلس در این خصوص آغاز شده است اما هنوز تا آغاز به کار دولت جدید فرصت وجود دارد.

وی گفت: حتما در برخورد با افرادی که به عنوان وزیر در دولت آینده معرفی خواهند شد، منافع استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری را مورد نظر قرار خواهیم داد و مسائل این دو استان را پیگیری خواهیم کرد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار