سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند

تاریخ انتشار: شنبه 19 تیر 1400 | 11:59 ق.ظ
سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند   مطابق جدیدترین اعلام رنگ بندی کشور که از شنبه ۱۹ تیر اعمال می‌شود سه شهرستان امیدیه ، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند. شهرستان های اهواز ، شوش، ایذه، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز ، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان ، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی […]

 

مطابق جدیدترین اعلام رنگ بندی کشور که از شنبه ۱۹ تیر اعمال می‌شود سه شهرستان امیدیه ، هندیجان و اندیمشک در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفتند.

شهرستان های اهواز ، شوش، ایذه، بندرماهشهر، آبادان، خرمشهر، دزفول، رامهرمز ، شوشتر، دشت آزادگان، مسجدسلیمان، بهبهان ، کارون و رامشیر نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند و مابقی شهرستان های خوزستان در وضعیت زرد هستند
بر اساس این گزارش با توجه به افزایش آمار کرونا در استان های مختلف به ویژه نوار جنوبی و مرکز کشور و احتمال سرایت سوش موتاسیون یافته به استان خوزستان از هم استانی های گرامی درخواست می شود از هرگونه تردد و مسافرت غیرضروری به سایر مناطق پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.
بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت پیش از این ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۳ شهرستان نارنجی و ۱۲ شهرستان در حالت زرد کرونایی قرار داشتند.

براساس آخرین آمار رنگ‌بندی، ۱۴۳ شهرستان قرمز، ۱۸۶ شهرستان نارنجی و ۱۱۹ شهرستان زرد در کشور وجود دارد و وضعیت هیچ شهری آبی نیست.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار