کشف ۷۵ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال در خوزستان

تاریخ انتشار: یکشنبه 20 تیر 1400 | 10:00 ق.ظ
کشف ۷۵ دستگاه ماینر تولید ارز دیجیتال در خوزستان علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در سومین مرحله مانور ضربتی جمع آوری رمزارز‌های دیجیتال، از ۴۳ آدرس بررسی شده تعداد ۷۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ۱۳ مزرعه بیت کوین در شهر‌های استان کشف و ضبط شد. افزود: با توجه به روند افزایش مصرف برق، عملیات شناسایی و برخورد با استفاده […]

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در سومین مرحله مانور ضربتی جمع آوری رمزارز‌های دیجیتال، از ۴۳ آدرس بررسی شده تعداد ۷۵ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز از ۱۳ مزرعه بیت کوین در شهر‌های استان کشف و ضبط شد.

افزود: با توجه به روند افزایش مصرف برق، عملیات شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز در استان همه روزه در حال انجام است و در صورت کشف این دستگاه ها، خاطیان با کمک قوه قضاییه به مجازات می‌رسند.

خدری با بیان اینکه از بدو شروع مانور‌های سراسری جمع آوری رمز ارز‌های غیر مجاز بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ دستگاه بیت کوین کشف و ضبط شده است، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش دهند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار