۱۴۰ کیلوگرم حشیش در اهواز/ سوداگران مرگ زیر ذره بین پلیس مبارزه با مواد مخدر

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 | 18:34 ب.ظ
۱۴۰ کیلوگرم حشیش در اهواز/ سوداگران مرگ زیر ذره بین پلیس مبارزه با مواد مخدر ۱۴۰ کیلوگرم حشیش در اهواز/ سوداگران مرگ زیر ذره بین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۴۰کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان “اهواز” خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم […]

۱۴۰ کیلوگرم حشیش در اهواز/ سوداگران مرگ زیر ذره بین پلیس مبارزه با مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف ۱۴۰کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش در شهرستان “اهواز” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد اطلاعاتی دقیق و شبانه روزی یک محل نگهداری و توزیع مواد مخدر در شهرستان “اهواز” را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اخذ مجوز قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ۱۴۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش با لفافه و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر را کشف شد.
فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده شد، تاکید کرد: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار