دستگیری ۳ سارق به عنف تلفن همراه “اهواز”

تاریخ انتشار: دوشنبه 21 تیر 1400 | 18:47 ب.ظ
دستگیری ۳ سارق به عنف تلفن همراه “اهواز” دستگیری ۳ سارق به عنف تلفن همراه “اهواز” رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق به‌عنف تلفن همراه با ۱۱ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه در […]

دستگیری ۳ سارق به عنف تلفن همراه “اهواز”

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۳ سارق به‌عنف تلفن همراه با ۱۱ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سهراب حسین نژاد” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به‌عنف تلفن همراه در سطح شهرستان اهواز، موضوع در دستور کار دایره مبارزه با سرقت به عنف این پلیس قرار گرفت

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی ۳ سارق را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند.

سرهنگ حسین نژاد با اشاره به اینکه تلاش برای کشف سایر جرائم احتمالی و دستگیری مالخران در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار