بازدید سید کریم حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل یادمان شهید علی هاشمی

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 09:27 ق.ظ
بازدید سید کریم حسینی، نماینده مجلس شورای اسلامی از روند تکمیل یادمان شهید علی هاشمی سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از تلاش های شهردار اهواز و سازمان آرامستان های شهرداری در خصوص تکمیل ساخت یادمان شهید علی هاشمی تقدیر و تشکر کرد. به گزارش کشاورزی پرس صبح دیروز سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از محل یادمان شهید علی هاشمی بازدید […]
سید کریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از تلاش های شهردار اهواز و سازمان آرامستان های شهرداری در خصوص تکمیل ساخت یادمان شهید علی هاشمی تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش کشاورزی پرس صبح دیروز سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از محل یادمان شهید علی هاشمی بازدید و در جریان روند تکمیل ساخت یادمان قرار گرفت.
وی با ابراز خشنودی به دلیل حضور در یادمان شهید علی هاشمی گفت: تکمیل یادمان و افتتاح آن دغدغه ی مشترکی است که سایر دوستداران شهید از جمله خانواده ی معزز آن شهید داشته اند که بحمدالله با همت مسئولین شهرداری اهواز به ویژه سازمان آرامستان های شهرداری تکمیل یادمان را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام رضایت از پیشرفت اقدامات سازمان آرامستان ها در یادمان شهید علی هاشمی عنوان کرد: با تکمیل یادمان، این محل تبدیل به مرکزی فرهنگی برای اهواز می شود که می تواند مورد استفاده و زیارت سایر عاشقان شهدا قرار بگیرد.
حسینی تکمیل ساخت یادمان را شروعی برای توسعه ی بیش از پیش مراکز فرهنگی دیگر و زنده نگاه داشتن یاد شهدا دانست و اضافه کرد: امیدوار هستیم در آینده ی نزدیک شاهد افتتاح این مرکز باشیم.
 
 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار