برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی امور اراضی به بخش خصوصی

تاریخ انتشار: سه شنبه 22 تیر 1400 | 09:57 ق.ظ
برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی امور اراضی به بخش خصوصی مدیر امور اراضی خوزستان گفت: با توجه به محدودیت های لجستیکی، کمبود امکانات و نیروی انسانی متخصص و در جهت تحقق اهداف و برنامه های ابلاغی و اجرای نظام جامع واگذاری تصدی ها ضروری است بخشی از وظایف غیرحاکمیتی  از طریق برون سپاری به بخش خصوصی محول گردد .

 

 

 

 

 

 

به گزارش کشاورزی پرس،در راستای بررسی ساز و کار برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی امور اراضی نشستی با حضور مدیر امور اراضی استان، رئیس نوسازی و تحول اداری ، مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی، نمایندگان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، برگزار گردید .

مدیر امور اراضی استان ضمن اشاره به ضرورت حفظ اراضی کشاورزی و توسعه و ساماندهی اراضی گفت: بسیاری از  وظایف و ماموریت های محوله به بخش امور اراضی حاکمیتی بوده که همواره مورد رصد دستگاه های نظارتی می باشند .

میان آب ادامه داد: با توجه به محدودیت های لجستیکی، کمبود امکانات و نیروی انسانی متخصص و در جهت تحقق اهداف و برنامه های ابلاغی و اجرای نظام جامع واگذاری تصدی ها ضروری است که بخشی از وظایف غیرحاکمیتی  از طریق برون سپاری به بخش خصوصی محول گردد .

وی اضافه کرد:  با برون سپاری بخشی از وظایف می توان از ظرفیت ها و پتانسیل بخش خصوصی استفاده نمود که این امر دارای مزایایی از قبیل تسریع در رسیدگی به درخواست های متقاضیان، تکریم ارباب رجوع،  انجام بازدیدهای به موقع از طرح ها و جلوگیری از انحراف در اجرای طرح ، دستیابی به اهداف و شاخص های تعیین شده و … می باشد .

منبع:،روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار