پتروشیمی مسجدسلیمان زنجیره تولید راه‌اندازی کند

تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 تیر 1400 | 11:52 ق.ظ
پتروشیمی مسجدسلیمان زنجیره تولید راه‌اندازی کند غلامعباس ترکی، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: حمایت از تولید و رفع موانع یکی از ماموریت‌های ما در سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد. وی افزود: ریاست قوه قضاییه و سازمان نیز تاکید دارند که به لحاظ رفع موانع در هر جایی […]
غلامعباس ترکی، معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: حمایت از تولید و رفع موانع یکی از ماموریت‌های ما در سازمان بازرسی کل کشور می‌باشد.

وی افزود: ریاست قوه قضاییه و سازمان نیز تاکید دارند که به لحاظ رفع موانع در هر جایی موثر واقع شویم.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: در کارخانه پتروشیمی مسجدسلیمان اقدامات فراوانی انجام شده و فراز و فرودهایی نیز داشته است اما با رفع موانع شاهد این هستیم که این طرح بزرگ ملی در ابتدای امسال افتتاح شد و نقش بسیار موثری در توسعه منطقه و به ویژه خوزستان خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم با ایجاد این پروژه ملی و راه‌اندازی آن از مشکلات منطقه مانند بیکاری کاسته شود و هرچه زودتر شاهد توسعه و شکوفایی باشیم.

ترکی بیان کرد: این پروژه می‌تواند در رفاه حال مردم، ایجاد اشتغال و رفع بسیاری از مسائل اقتصادی منطقه موثر باشد.

وی افزود: انتظار ما این است که این پروژه هرچه سریع‌تر به ظرفیت نسبی برسد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور گفت: از متخصصان داخلی در راه‌اندازی این پروژه استفاده شده که باعث افتخار است و بخش عمده‌ای از کارها که برای ایجاد و توسعه صورت گرفته توسط متخصصین ایرانی و به ویژه با استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای بومی منطقه صورت گرفته است.

وی افزود: انتظار دیگری که از مدیران مجموعه پتروشیمی مسجدسلیمان داریم این است که زنجیره تولید را در اینجا راه‌اندازی کنند و به پروژه اکتفا نکنند.

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار