سپاه درخصوص مشکلات آب، کنار مردم محروم است

تاریخ انتشار: یکشنبه 27 تیر 1400 | 10:31 ق.ظ
سپاه درخصوص مشکلات آب، کنار مردم محروم است نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولی‌ عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران همیشه سپر بلای مردم و در کنار مردم بوده است و خود را فدوی آن‌ها می‌داند؛ چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، چه در بحران‌ها و فتنه‌های متعددی که از ابتدای انقلاب به وجود آمد، در بحث سیل، کرونا، آب‌گرفتگی‌ها و اکنون نیز […]

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولی‌ عصر (عج) خوزستان گفت: سپاه پاسداران همیشه سپر بلای مردم و در کنار مردم بوده است و خود را فدوی آن‌ها می‌داند؛ چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، چه در بحران‌ها و فتنه‌های متعددی که از ابتدای انقلاب به وجود آمد، در بحث سیل، کرونا، آب‌گرفتگی‌ها و اکنون نیز در مشکلات آب، همواره در کنار مردم محروم بوده است.

به گزارش کشاورزی پرس حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار، در بازدید از خط انتقال آب جفیر در هویزه که توسط گروه‌های جهادی در حال انجام است، اظهار کرد: گروه‌های جهادی یادآور روزهای اول انقلاب و تشکیل جهاد سازندگی که سرکشی به روستاهای محروم داشتند، هستند. تلاش این گروه‌ها این بود که با جان و دل، محرومیت‌زدایی کنند که پس از ادغام جهاد سازندگی، رهبر معظم انقلاب دستور تشکیل بسیج سازندگی را دادند. امروز این گروه‌ها ایثارگرانه در هوای گرم و در مناطق بیابانی در حال کار کردن هستند تا بتوانند آب شرب سالم را به مردم خونگرم و ولایت‌مدار روستاهای محروم استان خوزستان برسانند.

 وی افزود: سپاه پاسداران همیشه سپر بلای مردم و در کنار مردم بوده است و خود را فدوی آن‌ها می‌داند. چه در جنگ هشت ساله دفاع مقدس، چه در بحران‌ها و فتنه‌های متعددی که از ابتدای انقلاب به وجود آمد، در بحث سیل، کرونا، آب‌گرفتگی‌ها و اکنون نیز در مشکلات آب، همواره در کنار مردم محروم بوده است و حقیقتاً مردم نیز قدردان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان در پایان بیان کرد: مردم‌داری و همراهی با محرومان جزو ذات سپاه است و این برای ما افتخار است که بتوانیم لبخندی را بر لب‌های مردم بنشانیم.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار