سازمان جهاد کشاورزی پیگیر مشکلات تا رفع کامل تنش آبی

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 تیر 1400 | 09:34 ق.ظ
سازمان جهاد کشاورزی پیگیر مشکلات تا رفع کامل تنش آبی سازمان جهاد کشاورزی پیگیر مشکلات تا رفع کامل تنش آبی  رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع علوفه و احداث استخر شنا برای گاومیش ها در مناطق دچار تنش آبی خبر داد .

به گزارش کشاورزی پرس، رئیس سازمان به همراه نماینده ولی فقیه در استان و معاونان و مسئولان سازمان از روستای سید حسن بخش گمبوعه بزرگ و رمیم و تالاب هورالعطیم بازدید کردند.
رئیس سازمان در نشستی با کشاورزان گفت: بیش از ۱۰ تانکر آبرسانی از سوی منابع طبیعی و امور عشایر در اختیار آبفا برای آبرسانی به مناطقی که دچار تنش آبی شده اند قرار گرفته است.
خدارحم امیری زاده افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ۴۸ تن علوفه دامی در طی این چند روز در منطقه توزیع میشود همچنین با شرکت توسعه نیشکر برای حمل رایگان پیتوباگاس هماهنگ شده است.
وی به احداث استخرهای شنا در بستر رودخانه نیز اشاره و اضافه کرد : در حال حاضر ۸ بیل مکانیکی در منطقه در حال فعالیت می باشند و این عملیات توسط سازمان جهاد کشاورزی به صورت خودجوش انجام شده است.
وی از پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزانی که محصولات پاییزه و دام های خود را بیمه کرده اند خبر داد و اظهار داشت : پیگیری ها برای پرداخت خسارت به کشاورزانی که موفق به بیمه محصولات و یا دام خود نشده اند در حال انجام است.

منبع:روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار