۱۰۰ تانکر برای آبرسانی به خوزستان کرایه شده اند

تاریخ انتشار: دوشنبه 28 تیر 1400 | 11:44 ق.ظ
۱۰۰ تانکر برای آبرسانی به خوزستان کرایه شده اند به گزارش کشاورزی پرس محمد مخبر پیش از ظهر امروز پیش به منظور پیگیری مصوبات و ارائه راهکارهای حل مشکلات تنش آبی در استان خوزستان، وارد اهواز شد. وی در ابتدای ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه تا چهار روز گذشته همکاران ما در بنیاد برکت و بنیاد احسان در استان […]

به گزارش کشاورزی پرس محمد مخبر پیش از ظهر امروز پیش به منظور پیگیری مصوبات و ارائه راهکارهای حل مشکلات تنش آبی در استان خوزستان، وارد اهواز شد.

وی در ابتدای ورود به اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سه تا چهار روز گذشته همکاران ما در بنیاد برکت و بنیاد احسان در استان خوزستان حضور پیداکردند و مصوبات خوبی از جمله انعقاد تفاهم نامه آبرسانی به ۴۷۱ روستای دچار تنش آبی تعیین شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام افزود: درتلاش هستیم بخشی از مخازن آب که باید در روستاها مستقر شوند، هرچه زودتر برای آبرسانی مستقر شوند.

به گفته مخبر، همچنین دستور داده شد تا حدود ۱۰۰ تانکر آبرسانی اجاره شود و کار آبرسانی به ویژه آب آشامیدنی را انجام دهند.

رئیس ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) بیان کرد: اصل کار این است که در این سفر می‌خواستیم مطمئن شویم از اجرای مصوبات و پشتیبانی‌ها و اینکه هر کار دیگری که لازم باشد، بتوانیم انجام دهیم.

مخبر تاکید کرد: در مسیر بازدید از روستاهای دچار تنش آبی و نشست‌هایی که با مسئولان استان خواهیم داشت. پیگیر اقدامات لازم الاجرا برای حل مشکلات آب استان خوزستان خواهیم بود.

منبع خبرگزاری مهر


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار