پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به مناسب عید سعید قربان

تاریخ انتشار: سه شنبه 29 تیر 1400 | 09:37 ق.ظ
پیام تبریک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به مناسب عید سعید قربان عید سعید قربان، عید عموم مسلمین جهان ،عید شرافت بنى آدم است. و کرامت انسانى اش، یادآور خاطره‌ی جاودانه بندگی حضرت ابراهیم و اسماعیل(علی نبینا وعلیهما الصلاه والسلام) فرا می‌رسد تا بیاموزیم که در مسیر تقرب به پروردگار، باید از هر چه دلبستگی است ، چشم بپوشیم  و هر آنچه را که خدای تعالی بر آن […]

عید سعید قربان، عید عموم مسلمین جهان ،عید شرافت بنى آدم است. و کرامت انسانى اش، یادآور خاطره‌ی جاودانه بندگی حضرت ابراهیم و اسماعیل(علی نبینا وعلیهما الصلاه والسلام) فرا می‌رسد تا بیاموزیم که در مسیر تقرب به پروردگار، باید از هر چه دلبستگی است ، چشم بپوشیم  و هر آنچه را که خدای تعالی بر آن امر نموده، بر پای داریم تا در زمره صابران و بندگان الهی قرار گیریم.
 

بر ماست تا در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان که یادآور خاطره ماندگار بندگی حضرت ابراهیم (ع) در برابر عظمت پروردگار است، یاد و خاطره رخداد منا و فوت حجاج بیت الله الحرام را نیز گرامی بداریم و این عید را فرصت گرانبهایی بدانیم تا باردیگر دل به حب حضرت رسول اکرم(ص) و خاندان گرامی اش بسپاریم و بیش از پیش به درگاه خداوند سبحان تقرب جوییم.
 

با امید به اینکه تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) همصدا با منادیان حق در عید سعید قربان خشوع و بندگی را نصب العین خود سازیم و در راستای سرفرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) گام برداریم.
 

اینجانب فرا رسیدن این عید فرخنده را به محضر کلیه هموطنان و تمام صنعتگران و تلاشگران عرصه صنعت و تولید و کارکنان خدوم شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تبریک گفته و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان راخواستاریم.

 

اخلاق محمدیان            
         مدیرعامل و رییس هیئت مدیره  
شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار