رفع موانع اجرای پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز/ بررسی مشکلات واحدهای صنعتی راکد خوزستان در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور

تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1400 | 10:01 ق.ظ
رفع موانع اجرای پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز/ بررسی مشکلات واحدهای صنعتی راکد خوزستان در ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: با جلسات و بازدیدهایی که صورت گرفت موانع اجرای پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز شناسایی شده است که به زودی مرتفع خواهد شد. به گزارش کشاورزس پرس، ” بابک دین پرست ”  جمعه در حاشیه […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور و قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: با جلسات و بازدیدهایی که صورت گرفت موانع اجرای پروژه راه دسترسی شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز شناسایی شده است که به زودی مرتفع خواهد شد.

به گزارش کشاورزس پرس، ” بابک دین پرست ”  جمعه در حاشیه بازدید از شهرک های صنعتی ۳،۴ و پنج اهواز بیان کرد: یکهزار و ۱۱ شهرک و ناحیه صنعتی در کشور وجود دارد که ۴۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در این شهرک ها مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد بررسی در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور بحث رفع مشکلات شهرک های صنعتی خوزستان است افزود: موضوع بررسی واحدهای صنعتی مشکل دار خوزستان در شهرک ها و نواحی صنعتی در دستور کار ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور قرار گرفته است.

دین پرست در ادامه و در حاشیه یکصد و بیست و سومین ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور که با محوریت بررسی مشکلات واحدهای مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان برگزار شد  با بیان اینکه در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد ادامه داد:  از این تعداد ۵۲ شهرک صنعتی فعال و در حال واگذاری زمین به متقاضیان است.
 
وی اظهار داشت:  در مجموع ۱۷۴۸ واحد صنعتی در این تعداد شهرک به بهره برداری رسیده اند که ۳۹۵ واحد از این تعداد راکد شده اند که این موضوع در ستاد تسهیل کشور بررسی می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: موضوع جاده دسترسی به شهرک صنعتی شماره ۵ اهواز و زمین های مورد نیاز برای استقرار واحدهای جدبد و اجرای فاز توسعه شهرک صنعتی شماره ۳ و شماره ۵ اهواز نیز  از جمله مواردی است که در این سفر مورد بررسی قرار گرفته است و به نتایج مساعدی نیز دست یافته ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور  پنجشنبه به همراه هیاتی از مسئولان کشور که از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور هستند به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی به استان خوزستان سفر کردند.

منبع روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار