دیدار رئیس کل دادگستری خوزستان با بازداشت شدگان ناآرامی های حوادث اخیر استان

تاریخ انتشار: یکشنبه 10 مرداد 1400 | 11:36 ق.ظ
دیدار رئیس کل دادگستری خوزستان با بازداشت شدگان ناآرامی های حوادث اخیر استان رئیس کل دادگستری خوزستان و هیات همراه با حضور در زندان سپیدار اهواز، ضمن دیدار با بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر استان، دستورات قضایی پیرامون آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر نمودند. به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونین قضایی، معاون دادستان مرکز […]

رئیس کل دادگستری خوزستان و هیات همراه با حضور در زندان سپیدار اهواز، ضمن دیدار با بازداشت شدگان ناآرامی های اخیر استان، دستورات قضایی پیرامون آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر نمودند.
به گزارش کشاورزی پرس، حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونین قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رئیس سازمان زندان های خوزستان در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضائیه، با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت شدگان ناآرامی های مسئله کمبود آب در استان دیدار و پس از شنیدن صحبت های آنان، دستورات قضایی درخصوص آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد صادر شد.
در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرادی گفت: طی دو روز اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضائیه تعداد قابل توجهی از بازداشت شدگان این ناآرامی ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند، ظرف چند روز آینده آزاد می شوند.
وی افزود: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند، خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و همچنین به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندین نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی ها و ناآرامی های اخیر دست داشتند، با قاطعیت برخورد می شود.
رئیس کل دادگستری خوزستان در ادامه اظهار داشت: در این دیدار برخی از این بازداشت شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیفات قرار و سپردن وثیقه کفالت بزودی آزاد می شوند.

منبع روابط عمومی دادگستری خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار