دستگاه‌های کم کار در ستاد تسهیل به دادستانی معرفی می شوند

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400 | 10:40 ق.ظ
دستگاه‌های کم کار در ستاد تسهیل به دادستانی معرفی می شوند به گزارش کشاورزی پرس: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: دستگاه هایی که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نکنند و عملکرد خوبی در حل مشکلات واحدهای تولیدی ندارند به دادستانی معرفی می شوند. بابک دین پرست پنجشنبه در ستادملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان […]

به گزارش کشاورزی پرس: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور گفت: دستگاه هایی که به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عمل نکنند و عملکرد خوبی در حل مشکلات واحدهای تولیدی ندارند به دادستانی معرفی می شوند.

بابک دین پرست پنجشنبه در ستادملی تسهیل و رفع موانع تولید در استان خوزستان که با حضور کشاورز معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت،نیازی دبیر کارگروه تسهیل ورفع موانع تولید و جمعی از مدیران کشوری و استانی برگزار شد بیان کرد: دولت مصمم به حل مشکلات واحدهای تولیدی و خروج صنایع از رکود است و در این مسیر هر مدیر و دستگاهی همراهی نکند به دستگاه قضا معرفی می شود.

وی گفت: بانک ها یکی از اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هستند و اگر به درستی به وظایف خود عمل نکنند به هیات انتظامی بانک مرکزی معرفی می شوند تا به تخلف آن ها رسیدگی شود.

دین پرست با اشاره به اینکه در مسیر حل مشکلات واحدهای تولیدی با هیچ دستگاه و ارگانی تعارف نداریم افزود: طبق اطلاعاتی که ارائه شده است از سفر قبلی من به خوزستان تا کنون که بیش از یک ماه می گذرد برخی مصوبات برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان اجرا نشده است و تا فردا که در استان حضور دارم باید اسامی دستگاه هایی که در استان در انجام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همکاری نداشتند معرفی شوند تا برخورد لازم با آن ها انجام گیرد.

وجود ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح نیمه تمام در کشور

وی در ادامه بیان کرد: ۷۶ هزار و ۸۳۵ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که بیشتر در بخش صنعت و معدن هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ادامه داد: از این تعداد سه هزار طرح بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به همین منظور ستاد ملی تسهیل و رفع موانع تولید کشور در نظر دارد برای تکمیل طرح هایی که حجم سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریال به بالا نیاز دارند ورود و حمایت کند.

وی گفت: در خوزستان نیز طرح های نیمه تمامی که پنج هزار میلیارد ریال به بالا برای تکمیل نیاز به سرمایه دارند در ستاد تسهیل مورد بررسی و حمایت قرار خواهند گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور به همراه یک هیات از مسئولان کشوری که عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سطح ملی هستند  پنجشنبه در سفری ۲ روزه به خوزستان برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی سفر کردند.

برگزاری نشست بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و نیمه تمام خوزستان و بازدید از صنایع بزرگ خوزستان از برنامه های این هیات است.

منبع سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار