مبادی ورودی و خروجی اهواز کنترل می‌شود

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400 | 11:45 ق.ظ
مبادی ورودی و خروجی اهواز کنترل می‌شود به گزارش کشاورزی پرس جمال عالمی نیسی فرماندار و رییس ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان اهواز گفت: مبادی ورودی و خروجی اهواز با همکاری پلیس راهور و پلیس راه کنترل می‌شود و از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به اهواز و خروج خودرو‌های با پلاک بومی جلوگیری می‌شود. او با بیان اینکه رانندگانی که […]

به گزارش کشاورزی پرس جمال عالمی نیسی فرماندار و رییس ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا شهرستان اهواز گفت: مبادی ورودی و خروجی اهواز با همکاری پلیس راهور و پلیس راه کنترل می‌شود و از ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به اهواز و خروج خودرو‌های با پلاک بومی جلوگیری می‌شود.

او با بیان اینکه رانندگانی که تخلف کنند از سوی پلیس جریمه می‌شوند، افزود: تردد خودرو‌ها در معابر و خیابان‌های اهواز از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد ممنوع است و تردد در این ساعات مشمول جریمه می‌شود.

عالمی نیسی بیان داشت: واکیسناسیون کرونا در مراکز اهواز در حال انجام است و بر فعالیت کارکنان ادارات با یک سوم ظرفیت و دورکاری، محدودیت‌های اصناف و اجرای دیگر اصول بهداشتی تاکید می‌شود.

شیوع گسترده کرونا جهش یافته نوع دلتا به تازگی به معضلی جدی برای سرتاسر دنیا بدل شده و حتی کشور‌هایی که پیش‌تر واکسیناسیون گسترده را آغاز کرده بودند، حالا با چالشی جدید مواجه هستند.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار