حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نیروی ارکان ثالث نفت و گاز گچساران

تاریخ انتشار: دوشنبه 11 مرداد 1400 | 23:18 ب.ظ
حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نیروی ارکان ثالث نفت و گاز گچساران مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تعیین تکلیف و حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد. به گزارش کشاورزی پرس، مهندس هوشنگ صیدالی گفت: این نیروها در سال‌های گذشته بدون اخذ مجوزهای لازم در این شرکت مشغول به کار شده‌بودند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تعیین تکلیف و حل مشکلات قراردادی ۳۸۰ نفر از کارکنان ارکان ثالث این شرکت خبر داد.

به گزارش کشاورزی پرس، مهندس هوشنگ صیدالی گفت: این نیروها در سال‌های گذشته بدون اخذ مجوزهای لازم در این شرکت مشغول به کار شده‌بودند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها ایجاد شد که برای برای رفع مشکل آنها پیگیری‌های زیادی انجام شد و در نهایت وزیر نفت با حل مشکل آنها موافقت نمود.

وی افزود: پس از موافقت وزیر نفت، این موضوع برای طی مراحل قانونی در کمیته ساماندهی و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز و هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مطرح و مجوزهای لازم اخذ و مورخ ۱۴۰۰/۵/۹ به شرکت بهر‌ه‌بردرای نفت و گاز گچساران ابلاغ شد.

 مهندس صیدالی ادامه داد: با ابلاغ این مجوز، کارکنان فوق‌الذکر از طریق اداره قراردادهای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در پیمان‌های جاری یا جدید به کار خود در این شرکت ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پایان از مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و همه همکارانی که در این امر مهم تلاش نمودند قدردانی کرد.

منبع نفتخیز جنوب


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار