وقتی قانون یک سوم در اداره‌های خوزستان به فراموشی سپرده می‌شود/ بازرس بیاید اتاق‌ها خالی می‌شوند؟َ!

تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مرداد 1400 | 10:30 ق.ظ
وقتی قانون یک سوم در اداره‌های خوزستان به فراموشی سپرده می‌شود/ بازرس بیاید اتاق‌ها خالی می‌شوند؟َ! به گزارش کشاورزی پرس در حالی که شرایط کرونایی در سراسر کشور و از جمله خوزستان روز به روز بحرانی‌تر می‌شود و یکی از موثرترین راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، اما خبر رسیده که در برخی اداره‌ها و سازمان […]

به گزارش کشاورزی پرس در حالی که شرایط کرونایی در سراسر کشور و از جمله خوزستان روز به روز بحرانی‌تر می‌شود و یکی از موثرترین راهکار‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و کاهش مرگ و میر ناشی از ابتلا به آن، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است، اما خبر رسیده که در برخی اداره‌ها و سازمان ها، قانونی به عنوان “حضور یک سوم کارکنان” رعایت نمی‌شود. اما تا چه میزان بر فعالیت دستگاه‌های اجرایی نظارت صورت می‌گیرد؟

ولی اله حیاتی فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا در خوزستان  گفت: با توجه به قرمز شدن وضعیت کرونایی در استان، همه محدودیت‌ها مطابق با این شرایط به ویژه قانون یک سوم در اداره‌ها و سازمان‌ها در حال اجرا است.

او با بیان اینکه بازرسانی از سوی سازمان بازرسی استانداری خوزستان مامور شده اند که با انجام بازرسی‌های نامحسوس و سرزده وضعیت حضور کارکنان و کارمندان در اداره‌ها را رصد نمایند،افزود: اگر دستگاه‌هایی در این زمینه مقررات کرونایی و نحوه حضور نیرو‌های انسانی را براساس اعلام رنگ بندی رعایت نکنند، برخورد قانونی و قاطعانه با اداره‌های متخلف صورت خواهد گرفت.

حیاتی به اجرای قوی و قاطعانه همه محدودیت‌های کرونایی براساس رنگ بندی قرمز و نارنجی در سطح خوزستان شامل؛ کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های استان و شهرستانها، کنترل تردد‌های شبانه، محدودیت فعالیت اصناف که در ستاد استانی کرونا بر آن تاکید شد، اشاره کرد و اظهار داشت: مردم هرگونه تخلف و بی توجهی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در دستگاه‌های دولتی و خصوصی را می‌توانند به اداره کل بازرسی استانداری خوزستان از طریق سامانه الکترونیکی اعلام نمایند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شده و با متخلفان برخورد شود.

منبع باشگاه خبرنگاران جوان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار