توسعه ۱۲۰ کیلومتر از سیستم فاضلاب آبادان

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 09:22 ق.ظ
توسعه ۱۲۰ کیلومتر از سیستم فاضلاب آبادان به گزارش کشاورزی پرس، علیرضا جانباز در آیین تفاهم.نامه تامین اعتبار بخشی از طرح های جمع آوری فاضلاب آبادان افزود: با اجرایی شدن این طرح ۱۰ ایستگاه پمپاژ دیگر در این شهر وارد مدار می‌شود و ۱۲۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب آبادان توسعه خواهد یافت. جانباز، با اشاره به افزایش ظرفیت آب پایدار در آبادان […]

به گزارش کشاورزی پرس، علیرضا جانباز در آیین تفاهم.نامه تامین اعتبار بخشی از طرح های جمع آوری فاضلاب آبادان افزود: با اجرایی شدن این طرح ۱۰ ایستگاه پمپاژ دیگر در این شهر وارد مدار می‌شود و ۱۲۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب آبادان توسعه خواهد یافت.

جانباز، با اشاره به افزایش ظرفیت آب پایدار در آبادان و خرمشهر افزود: ۲۲ هزار مترمکعب در شبانه روز به ظرفیت آب شیرین کن آبادان و ۱۲ هزار مترمکعب نیز به ظرفیت خرمشهر اضافه خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین در هفته آینده آب شیرین کن اروند با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز به شبکه اضافه خواهد شد.
هشت هزار روستای ایران با تانکر آبرسانی می‌شوند

جانباز ادامه داد: هم اکنون هشت هزار روستای کشور به دلیل کمبود بارش به‌ ویژه در فلات ایران با تانکر آبرسانی می‌شوند.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۴۵۰ هزار نفر در روستاهای کشور از آب پایدار گفت: در نظر داریم تا پایان امسال این بهره‌مندی را به ۹۷۰ هزار نفر روستایی برسانیم.

وی بیان کرد: هم اکنون دبی خروجی آب پشت سدها به گونه‌ای تنظیم شده که در کنار تامین آب مورد نیاز، نگرانی بابت کمبود آب در پاییز نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور افزود: مشکل آب ۵۰۰ روستا از ۷۰۲ روستا در خوزستان که با تنش آبی روبه رو هستند تا پایان امسال برطرف و آب تمام این مناطق به صورت پایدار تامین می‌شود.

منبع روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار