پیام تبریک رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مرداد 1400 | 11:29 ق.ظ
پیام تبریک رئیس کل دادگستری خوزستان به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسمه تعالی ۱۷ مرداد سالروز صدور حکم ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در راستای ارتقاء و حفظ سلامت دستگاه قضایی و صیانت از قضات […]

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد سالروز صدور حکم ولایی رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در راستای ارتقاء و حفظ سلامت دستگاه قضایی و صیانت از قضات و کارکنان آن مجموعه، حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تشکیل و راه اندازی گردید.
حفاظت و اطلاعات دادگستری در دو دهه تلاش های شبانه روزی خود علاوه بر ناکام گذاشتن اقدامات سودجویان، گام های موثر و مهمی در حفظ و ارتقای سلامت دستگاه قضایی و صیانت از همکاران محترم برداشته است و بستر را برای فعالیت کارچاق کن ها و جریان های سوء، ناامن کرده است.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز، از خدمات ارزنده و مجاهدت های صادقانه و خالصانه همکاران حفاظت و اطلاعات دستگاه قضایی استان و سازمان های تابعه صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم با عنایات ویژه امام زمان (عج)، در پیروی از منویات مقام معظم رهبری مدظلّه العالی و پیگیری و اجرای سند تحول قضایی و سیاست‌های قوه قضاییه موفق و موید به تایید الهی باشید.
صادق مرادی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار