پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم محرّم وجدان همیشه بیدار تاریخ و گلوی هماره فریادگر زمان است

تاریخ انتشار: سه شنبه 19 مرداد 1400 | 09:35 ق.ظ
پیام مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم محرّم وجدان همیشه بیدار تاریخ و گلوی هماره فریادگر زمان است محرّم، ماه عشق و شور و فریاد، ماه قیام، بهار ایمان‌های سست شده و شکوفایی غنچه‏‌های بسته بیداری و ایثار است.
 

بسم الله الرحمن الرحیم

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنآئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللّهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللّهُ اخِرَالْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْن

محرّم، ماه عشق و شور و فریاد، ماه قیام، بهار ایمان‌های سست شده و شکوفایی غنچه‏‌های بسته بیداری و ایثار است.

محرّم، ماه پیروزی خون بر شمشیر و وجدان همیشه بیدار تاریخ و گلوی هماره فریادگر زمان است و ماه رشادت‌ انسان‌های راست قامتی‌ست که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و در راه پاسداری از ارزش‌های دینی و آزادگی از جان گذشتند.

حسین(ع) زنده جاویدی‌ست که هم راه است و هم راهنما. هم کاروان است و هم قافله سالار. حسین (ع) تفسیر بعثت، ترجمان نبوت و معنای امامت است و عاشورا، تداوم رسالت انسان در پهنه خلقت.

اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش را به همه حق‌طلبان و شیفتگان آن امام همام به ویژه خانواده بزرگ توسعه نیشکر تسلیت عرض می نمایم و امید است در این شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، بتوانیم بیشترین بهره معنوی را از ماه محرم و عزاداری برای شهیدان کربلا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ببریم.

دکتر عبدعلی ناصری
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

 


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار