فعالیت ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز

تاریخ انتشار: شنبه 23 مرداد 1400 | 10:16 ق.ظ
فعالیت ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از فعالیت ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه شرق اهواز خبر داد. امراله مردانی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف، اظهار کرد: از روز جمعه واکسیناسیون متولدین سال‌های ۱۳۶۲ و قبل از آن آغاز شده است و در حال حاضر ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در […]

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از فعالیت ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در منطقه شرق اهواز خبر داد.

امراله مردانی با اشاره به ادامه روند واکسیناسیون کرونا برای گروه‌های هدف، اظهار کرد: از روز جمعه واکسیناسیون متولدین سال‌های ۱۳۶۲ و قبل از آن آغاز شده است و در حال حاضر ۱۱ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شرق اهواز در حال انجام واکسیناسیون هستند.

به گزارش کشاورزی پرس، وی افزود: از مردم می‌خواهیم هر گروه سنی که اعلام می‌شود سریعا برای دریافت واکسن اقدام کنند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز با بیان اینکه بهترین راه برای پیشگیری از مرگ ناشی از ابتلا به کرونا، تزریق واکسن است؛ گفت: در حال حاضر در شرق اهواز بیش از ۲۰۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی خوزستان، هم‌استانی‌ها سریع‌تر برای واکسیناسیون اقدام کنند. شهروندان برای دریافت واکسن از ساعت ۸ تا ۱۸ به پایگاه‌های تجمیعی مراجعه کنند. یک پایگاه ۲۴ ساعته واکسیناسیون نیز در شرق اهواز فعال شده است.

منبع ایسنا


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار