نوسازی بیش از ۶۰ درصد ماشین آلات کشاورزی در دزفول

تاریخ انتشار: یکشنبه 24 مرداد 1400 | 10:23 ق.ظ
نوسازی بیش از ۶۰ درصد ماشین آلات کشاورزی در دزفول نوسازی بیش از ۶۰ درصد ماشین آلات کشاورزی در دزفول مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: سالانه ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی دزفول اختصاص داده می شود به گزارش کشاورزی پرس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: قرارداد آبیاری هشت هزارو ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی با شبکه آبیاری بسته […]

نوسازی بیش از ۶۰ درصد ماشین آلات کشاورزی در دزفول
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: سالانه ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی دزفول اختصاص داده می شود
به گزارش کشاورزی پرس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: قرارداد آبیاری هشت هزارو ۵۰۰ هکتار زمین کشاورزی با شبکه آبیاری بسته شد البته هنوز هم متقاضیانی وجود دارد که در حال بررسی هستند.   
احمد زارعی با بیان اینکه مشکل کشت تابستانه برطرف و قرارداد آب کشاورزان با تاخیر بسته شد، افزود:.برای تامین آب کشت پاییزه نیز در حال رایزنی با سازمان آب و برق هستیم تا قرارداد آب چغندر، سبزی و صیفی، کلزا و گندم که از شهریور کشت می‌شوند نیز منعقد و دغدغه کشاورزان برطرف شود.
وی با بیان اینکه سالانه ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نوسازی مکانیزاسیون و ماشین آلات کشاورزی دزفول اختصاص داده می شود اظهار داشت: بین ۶۰ تا ۷۰ درصد ناوگان و ادوات کشاورزی دزفول با ارائه این تسهیلات نوسازی شدند.
زارعی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه زیربنایی شهرستان دزفول اضافه کرد: حدود ۶۰۰ کیلومتر شبکه‌های فرعی و کانال‌های درون مزرعه در قالب طرح مقام معظم رهبری بتن ریزی و احداث شد.
وی تصریح نمود: با برنامه ریزی های صورت گرفته با توسعه گلخانه‌های دزفول در افق ۱۴۰۴ تولید محصولات گلخانه‌ای از حدود ۲ هزار تن به ۴۰ هزار تن خواهد رسید.
زارعی همچنین گفت: تولید علوفه یکی از دغدغه‌های مهم کشور است که به طور متوسط حدود یک میلیون تن علوفه در دزفول تولید و بعد از برداشت و فرآوری به استان های مختلف کشور ارسال می‌شود.
وی با بیان اینکه بیش از ۲ برابر نیاز گوشت مرغ در شهرستان دزفول تولید می‌شود افزود: طبق افق ترسیم شده با توسعه مرغداری‌ها و افزایش ظرفیت شاهد توسعه ۳۰ درصدی گوشت مرغ تا سال ۱۴۰۴ در این شهرستان خواهیم بود.

منبع روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان


آخرين اخبار
پر بحث ترين
تجهیزات آشپزخانه
شهرزیبارا شهروند زیبا می سازد
نفت
تابناک وب
ثبت نام تحصیلی
تابناك وب
محل كد آمار